Advertisement

יאיר לפיד ובנט : יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות ולהרחיקו מהזירה הפוליטית

יאיר לפיד ובנט : יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות ולהרחיקו מהזירה הפוליטית. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. לקראת מומ אינטנסיבי להרכבת ממשלה. יאיר לפיד מכריז לראשונה על ריצה לראשות: לפיד ובנט אינם רוצים להיפרד לימין ושמאל, אלא דווקא מנסים להיפגש במרכז; נתניהו לא ייתן להם מנוח.

על פי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, במהלך שהותו בארצות הברית שמר לפיד על קשר עם נפתלי בנט, אך בעצימות נמוכה. סער ובנט יישבו בממשלה תחתי. לקראת מומ אינטנסיבי להרכבת ממשלה. מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים. קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא:

יאיר שרקי ×'נט ×™×'×
יאיר שרקי ×'נט ×™×'×"יר ללפי×" שאין ×'כוונתו ל×"יות ראש ממשל×" ×'ממשלת שמאל אייס from img.ice.co.il
ביום רביעי בלילה, כחצי שעה לפני תום המנדט הגיע הטלפון המיוחל בו בישר יור יש עתיד יאיר לפיד לנשיא המדינה כי 'עלה בידו להקים ממשלה יחד עם ראש הממשלה המיועד, יור. קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות, המדינה. מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים. מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל. יאיר לפיד מדבר על 'ממשלת אחדות ישראלית'. לראשונה, מודיע יאיר לפיד על כוונותיו להיות האיש שירכיב את הממשלה הבאה, ברקע סיסמת הבחירות של הליכוד כי הבחירות הם בין. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן.

בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש.

מתנגדי נתניהו שותפים למסקנה לפיה מריחת זמן תחסל. אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן. מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. סער ובנט יישבו בממשלה תחתי. יור הכנסת מאשים את לפיד ובנט באי פרסום ההסכמים • ראשי ימינה ויש עתיד בהודעה משותפת: סער ובנט דחו על הסף את דבריו של לפיד. ביום רביעי בלילה, כחצי שעה לפני תום המנדט הגיע הטלפון המיוחל בו בישר יור יש עתיד יאיר לפיד לנשיא המדינה כי 'עלה בידו להקים ממשלה יחד עם ראש הממשלה המיועד, יור. כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש וכראש האופוזיציה בכנסת העשרים ושלוש. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': קוראים לנשיא לנהל את הפגישה עם לפיד ובנט בשקיפות מלאה ומול. צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: על פי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, במהלך שהותו בארצות הברית שמר לפיד על קשר עם נפתלי בנט, אך בעצימות נמוכה. לפיד ובנט ינסו להקים ממשלה בראשות בנט תחילה ולפיד לאחר מכן.

לא, הוא לא התבלבל, המינוח שונה מאוד מ'ממשלת אחדות לאומית' עליה מדבר נפתלי בנט. צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2. יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות ולהרחיקו מהזירה הפוליטית קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא: צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא:

×
×"ליכו×" S Tweet ×–×" או יאיר לפי×" או נתני×"ו מי שמצ×'×™×¢ ל×'×"עון ו×'נט יק×'ל את לפי×" כראש ממשל×" מי שלא יצא ל×"צ×'×™×¢ מחל יק×'ל את לפי×" כראש ממשל×" ×"צ×'יעו מחל רק ליכו×" from pbs.twimg.com
מדובר בפגישתם הראשונה של לפיד ובנט מאז פרוץ מבצע שומר החומות, שהביא את בנט להכריז כי ממשלת השינוי. נפתלי בנט נועד בסתר עם יאיר לפיד ובני גנץ יור 'ימינה' דבק בדבריו כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך נפגש היום עם יור יש עתיד ויור כחול לבן, כך פורסם ב'חדשות 12' • יתר חברי 'ימינה', כולל שקד, לא עודכנו (ארץ) מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': נתניהו לא ייתן להם מנוח. לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה.

אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן.

על פי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, במהלך שהותו בארצות הברית שמר לפיד על קשר עם נפתלי בנט, אך בעצימות נמוכה. יאיר לפיד מכריז לראשונה על ריצה לראשות: לאחר מכן, בחדשות 12 דווח כי בנט נפגש היום גם עם יור יש עתיד, יאיר לפיד, בניסיון להקים ממשלה. נפתלי בנט נועד בסתר עם יאיר לפיד ובני גנץ יור 'ימינה' דבק בדבריו כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך נפגש היום עם יור יש עתיד ויור כחול לבן, כך פורסם ב'חדשות 12' • יתר חברי 'ימינה', כולל שקד, לא עודכנו (ארץ) מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות ולהרחיקו מהזירה הפוליטית בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר. לא, הוא לא התבלבל, המינוח שונה מאוד מ'ממשלת אחדות לאומית' עליה מדבר נפתלי בנט. לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש וכראש האופוזיציה בכנסת העשרים ושלוש. לפיד ובנט אינם רוצים להיפרד לימין ושמאל, אלא דווקא מנסים להיפגש במרכז;

כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש וכראש האופוזיציה בכנסת העשרים ושלוש. סער ובנט דחו על הסף את דבריו של לפיד. מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים.

×'נט ולפי×
×'נט ולפי×" נוע×"ו ניפ×'ש שו×' ×'קרו×' ×'× ×¥ ממשל×" של נתני×"ו ללא איזון ת×"×™×" אסון ×'חירות 2021 ×"ארץ from img.haarets.co.il
הנשיא ריבלין נועד עם יאיר לפיד ובנט ריבלין פועל להעברת המנדט למועמד אחר: שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: יאיר לפיד מדבר על 'ממשלת אחדות ישראלית'. נפרסם כשההסכמים ייחתמו • ביש עתיד רצו להחליף את לוין, אך כעת דורשים ממנו לכנס את המליאה נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן. קוראים לנשיא לנהל את הפגישה עם לפיד ובנט בשקיפות מלאה ומול. לפיד ובנט אינם רוצים להיפרד לימין ושמאל, אלא דווקא מנסים להיפגש במרכז;

קוראים לנשיא לנהל את הפגישה עם לפיד ובנט בשקיפות מלאה ומול.

לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. ההתקפלות של בנט והצעדים של יאיר לפיד. צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2. קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות, המדינה. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, התראיין היום (ראשון) לאחר תקופה ארוכה ואמר כי הוא לא מתרגש מאמירות של קמפיין, (גדעון) סער ו(נפתלי) בנט יסכימו בסוף לשבת בממשלה בתמיכת. גילוי ראשון לאחר הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על יאיר לפיד: הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': ביום רביעי בלילה, כחצי שעה לפני תום המנדט הגיע הטלפון המיוחל בו בישר יור יש עתיד יאיר לפיד לנשיא המדינה כי 'עלה בידו להקים ממשלה יחד עם ראש הממשלה המיועד, יור. יאיר לפיד מדבר על 'ממשלת אחדות ישראלית'. צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: סער ובנט דחו על הסף את דבריו של לפיד. שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: אמרנו וחזרנו ואמרנו, הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלה של כחול לבן.

ביום רביעי בלילה, כחצי שעה לפני תום המנדט הגיע הטלפון המיוחל בו בישר יור יש עתיד יאיר לפיד לנשיא המדינה כי 'עלה בידו להקים ממשלה יחד עם ראש הממשלה המיועד, יור יאיר לפיד. לפיד ובנט במרוץ נגד הזמן:

Posting Komentar

0 Komentar